2024.11.27. Kategória: Coub
Rece-fice FUCKDAT

2024.10.19. Kategória: Kép
Online vs. Offline

2024.09.15. Kategória: Szexi csajok
Az ideális időpont

A koffein a délután folyamán 13:30 és 16:30 között fejti ki leginkább a hatását. Brit kutatók szerint a délután 14:15-ös időpont a legmegfelelőbb a kávézásra. Ennek azonban nem orvosi oka van, csupán átlagosan ilyenkor a legfáradtabbak a dolgozók.

2024.05.31. Kategória: Szexi csajok
Nagy kofferba jó pakolni

2023.12.05. Kategória: Érdekes
A Coffer illúzió

A képen 16 db. kör található, te megtalálod? (próbáld hunyorítva)

2023.08.21. Kategória: YouTube Shorts
Toy Story paródia - LeBöff

#animassza #animáció

2023.08.07. Kategória: Kép
Oroszországból szeretettel

#fuckoff

2023.05.29. Kategória: Részegek
Még tart a hosszú hétvége

"Mindenhol jó, de legjobb offon"

2023.04.10. Kategória: Érdekes
Elsőre MegaFucksnak olvastam

#megaflicks #basszameg

2023.03.08. Kategória: Videók
Szia Uram! Pöffesztő por olcsón, érdekel?

#scitecday #szkájtecs

2023.02.17. Kategória: Mondás, idézet
Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz Smirnoff vodkából

Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu

2022.12.09. Kategória: Coub
Fuck you Porsche